- رختخوآب دستنویس هآیم -

سلام ماهَم - :)

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۸ ق.ظ

 

سلام ماهَم

خوش آمدی که به موقع آمدی 

دختری شاید بسیار مغرور اما با دلیاقیانوسیدر سیزدهمین روزت پا به این دنیا گذاشت یا شاید بهتر است بگویم با اشک های تقریبا همیشگی اش،

آخر مادرش می گوید انقدر گریه میکردی که من هم باتو گریه می کردم. من بهفدایتمادرم.

بُگذریم...

مردادِ من بقدری عاشقت هستم که وقتی میرسی غرق درشادیمیشوم. غم های دنیا را به گور فراموشی میسپارم و آغوشم را برای آمدنت می گشایم.

آخر میدانم تو جز خوبی چیزی نداری.چونخداجز خوبی ندارد.

هان میدانی به تازگی برایفرزندنداشته ام مینویسم و از ته قلب آرزوی این را دارم که او نیز در این ماه متولد شود.

من فررند توام فرزند اَمرداد ِ جاودان ، بیا در آغوشم

http://s6.picofile.com/file/8202793568/f10TB5Dw5E.png

+ چ خوب میشه بچمم مردادی بشه (چ پررواَم)

 

+تو مردادهندونهاینطوری میچسبه.. بفرماییید

http://s3.picofile.com/file/8201915684/uYGuiyFkp1.png

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۲
- نفیسه -

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی